BLOG

Przedsiębiorstwo w czasach kryzysu

Nastały ciężkie czasy ale w dobie Internetu nie wszystko stracone! Przedsiębiorca, który zaobserwował spadek produktywności w związku z wprowadzonymi przez Rząd ograniczeniami ma dwie opcje do wyboru. Może się poddać i czekać niewiadomą ilość czasu do momentu powrotu gospodarki do normy lub znaleźć dobre strony zaistniałej sytuacji i korzystać z czasu walcząc o klienta w sieci!

Czy wiesz, że media cyfrowe, mobilne i społecznościowe stały się nieodzowną częścią codziennego życia ludzi na całym świecie?

Według raportu Digital 20201 81% Polaków korzysta z Internetu (o 2,3% więcej w porównaniu z rokiem 2019). Ponad to średnio spędzamy w sieci ponad 6 godzin dziennie, a przez połowę czasu do przeglądania serwisów internetowych wykorzystujemy telefon komórkowy: dlatego bardzo ważna jest responsywność stron internetowych.

W dobie kryzysu gospodarczego Polacy mają jeszcze więcej czasu na serfowanie po sieci o czym świadczy ogłoszenie przez operatorów komórkowych dużego wzrostu ruchu danych. Ludzie coraz więcej korzystają z serwisów społecznościowych oraz z wyszukiwarek co daje przedsiębiorcom bardzo łatwy dostęp do potencjalnego klienta. W ciągu ostatnich kilku lat Facebook jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, a wyszukiwarka Google najczęściej wybieraną do przeglądania sieci dlatego wykorzystaj potencjał tych środków reklamując swoją firmę w Internecie. W związku z zaistniała sytuacją na rynku można zaobserwować spadek cen usług marketingowych dlatego zawalcz o przyszłość swojej firmy promując usługi online!


Potencjalni klienci więcej czasu spędzają korzystając z Internetu
w związku z tym mają więcej czasu na zwrócenie uwagi na reklamę Twojej firmy, dzięki której trafią prosto do Ciebie!


Ponadto aż 90% użytkowników wyszukuje produktów lub usług w Internecie, dlatego tak ważną funkcję pełni strona www będąca internetową wizytówką firmy. Jeżeli na co dzień prowadzisz sprzedaż detaliczną idź o krok dalej! Co stoi na przeszkodzie w założeniu sklepu internetowego?

Kryzys gospodarczy nie musi oznaczać końca Twojej firmy. Biorąc pod uwagę dane z raportu media Internetowe odgrywają ważniejszą rolę w promowaniu swojej firmy niż dotychczas.
Inwestując w stronę www czy reklamę internetową poszerzysz zasięg Twojej firmy zyskując nowych klientów a co za tym idzie zwiększając swój dochód.

*Raport Digital 2020 opublikowany przez serwis WeAreSocial we współpracy z Hootsuite

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp